ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

Реєстрація та вхід

  1. Що таке Всесвіт привілеїв?

Всесвіт привілеїв - Програма лояльності для клієнтів Приватбанку. Клієнти можуть стати учасниками Програми згідно Правил програми. Учасники накопичують бонуси для подальшого їх обміну на різноманітні винагороди, такі як подарункові сертифікати для магазинів і ресторанів, і т. п.

  1. Які типи карток приймають участь у Програмі?

У Програмі приймають участь картки Visa Platinum, Visa Signature, Visa Infinite, емітовані Банком.

  1. Як я можу зареєструвати свій обліковий запис?

Для реєстрації Вам необхідно виконати наступні кроки:

Крок 1. Перейдіть на https://visa.pb.ua/ , введіть свій номер мобільного телефону, прив’язаний до картки Приватбанку, і натисніть кнопку «Вхід».

Крок 2. Введіть 4-х значний код, який прийшов Вам в SMS повідомленні та натисніть “Підтвердити вхід”. Ви потрапите на сторінку з передзаповненими даними Вашої анкети.

Крок 3. Щоб завершити процес реєстрації, Вам необхідно перевірити дані Вашої анкети. За необхідності Ви можете змінити електронну адресу, стать і місто. Після перевірки і зміни даних ознайомтесь з Правилами програми, підтвердіть свою згоду їх виконувати шляхом обрання відповідних чек-боксів та натисніть «Зареєструватись».

Крок 4. Після цього Ви будете перенаправлені на сторінку профілю Всесвіт привілеїв. Для остаточного завершення реєстрації підтвердіть свою електронну адресу.

  1. Як мені увійти до свого облікового запису Програми лояльності?

Зайдіть на https://visa.pb.ua/ . Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, після натиснення кнопки «Вхід» і введення одноразового коду, Ви будете перенаправлені на сторінку профілю Всесвіт привілеїв. Якщо Ви ще не зареєстровані у Всесвіті привілеїв, здійсніть реєстрацію, дотримуючись інструкцій, наведених в запитанні 3 вище.

  1. Чи можу я використовувати свої банківські реквізити Приват24 для входу на сайт Всесвіт привілеїв?

Ви використовуєте Ваш фінансовий номер телефону для входу до облікового запису Всесвіт привілеїв, як описано у запитанні 3 вище.

Накопичування бонусів

  1. Як я можу заробляти бонуси для винагород?

Ви можете заробляти призові бонуси кожного разу, коли користуєтеся продуктами Приватбанку. Зверніть увагу на список бонусів для кожного продукту і типу транзакції:

У разі оплати товарів і послуг за допомогою картки Visa Platinum, Visa Signature або Visa Infinite від Приватбанку шляхом здійснення e-commerce транзакцій (внутрішніх та закордонних), крім транзакцій по UA-UBER, бонуси нараховуються за наступною формулою:

Бонуси нараховуються після реєстрації картки в Програмі:

• 1 бонус зараховується за кожні 10 грн.

Списання 1 бонусу = 0,10 грн.

Окрім стандартних бонусів, які нараховуються за e-commerce платежі картами Visa від Приватбанку, нараховуються різні типи додаткових бонусів:

Якщо в Учасника зареєстровано в Програмі декілька карток, нарахування бонусів здійснюється в сумі, яка відповідає картці найвищого типу.

Щодо всіх карток Visa Platinum, Visa Signature, Visa Infinite, емітованих Банком та зареєстрованих для участі в Програмі, нараховуються бонуси з моменту реєстрації Учасника на Вебсайті.

У певних ситуаціях, зокрема під час рекламних кампаній або спеціальних акцій і пропозицій від Організатора Програми, Банку або Партнерів Програми, додаткові бонуси можуть нараховуватися згідно правил зарахування додаткових бонусів, про які повідомляється окремо і які застосовуються разом із іншими бонусами на умовах цих рекламних акцій, спеціальних акцій і пропозицій.

  1. Як швидко бонуси з'являться в моєму обліковому запису після того, як я здійсню покупку за допомогою своєї картки?

Бонуси за покупки, здійснені за допомогою вашої карти, зараховуються до Вашого облікового запису протягом 1-3 робочих днів після появи транзакції у виписці по картці.

  1. Як я можу дізнатися кількість накопичених бонусів?

Увійдіть до свого облікового запису на сайті Програми лояльності, доступні бонуси відображаються у верхній правій частині панелі меню навігації - Ваш баланс. Ви також можете натиснути на Особистий профіль, щоб переглянути детальну інформацію про Ваш обліковий запис. Щоб побачити зароблені бонуси, перейдіть на сторінку «Мій баланс».

  1. Де я можу побачити суму Вітальних бонусів, які були зараховані на мій обліковий запис?

Увійдіть до свого облікового запису, натисніть “Особистий профіль” у верхній частині меню навігації. Щоб побачити Вітальні бонуси, отримані в результаті транзакції, перейдіть на сторінку «Мій баланс».

Ви також можете переглянути детальну виписку за рахунком, вибравши період в меню «Мій баланс».

  1. У мене є кілька карт, пов'язаних з моїм обліковим записом. Як я можу дізнатися кількість бонусів, зароблених кожною картою?

Увійдіть до свого облікового запису, натисніть «Особистий профіль». У «Особистому профілі» натисніть «Мій баланс», і Ви зможете переглянути загальну кількість бонусів, зароблених кожною картою, прив'язаною до Вашого облікового запису, вибравши певний період.

  1. Коли закінчується термін дії моїх бонусів?

Термін дії бонусів закінчується через 36 місяців з дати зарахування.

Керування моїм обліковим записом

1. Як я можу увійти до свого облікового запису?

Ви можете отримати доступ до свого облікового запису онлайн 24/7, використовуючи Ваш фінансовий номер мобільного телефону для входу на сайті https://visa.pb.ua/ .

2. Що таке дійсна карта?

Дійсною картою є будь-яка карта, пов'язана з Вашим обліковим записом, термін дії якої не закінчився.

3. Що таке підтверджена адреса електронної пошти? Як я можу підтвердити свою адресу електронної пошти?

Підтвердженою адресою електронної пошти є адреса електронної пошти, що зареєстрована в Програмі лояльності і яка пройшла процес верифікації. Ви можете підтвердити свою адресу електронної пошти під час реєстрації в Програмі лояльності, натиснувши на посилання підтвердження адреси електронної пошти у вітальному листі, надісланому Вам. Ви також можете підтвердити свою адресу електронної пошти, увійшовши до свого облікового запису і отримавши доступ до опції підтвердження електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в наступному питанні).

4. Як я можу підтвердити свою електронну адресу під час реєстрації?

Після реєстрації в Програмі лояльності Ви отримаєте вітальний лист з посиланням для підтвердження. Натисніть на це посилання, щоб підтвердити свою адресу електронної пошти.

Зверніть увагу, що посилання для підтвердження активне протягом 20 хвилин з моменту отримання Вами електронного листа. Якщо Ви не зможете натиснути на посилання протягом 20 хвилин, у Вас також є можливість підтвердити свою адресу електронної пошти через свій обліковий запис і параметри перевірки електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в наступному питанні).

5. Я не підтвердив свою адресу електронної пошти під час реєстрації в програмі лояльності. Як я можу підтвердити зараз свою адресу електронної пошти?

Будь ласка, увійдіть знову до свого облікового запису. Ви побачите пропозицію для підтвердження своєї електронної пошти. Якщо Ви натиснете «Будь ласка, підтвердіть свою адресу електронної пошти», код підтвердження буде відправлено на адресу електронної пошти, який Ви використовували для реєстрації в Програмі лояльності. Введіть код підтвердження і натисніть «Підтвердити адресу електронної пошти». Ви отримаєте повідомлення, яке підтверджує, що Ви успішно підтвердили свою адресу електронної пошти.

6. У мене є декілька карт Приватбанку. Чи можу я підсумувати бонуси, зароблені на всіх моїх картах, в одному обліковому записі?

Так, бонуси, нараховані на кілька Ваших карт, які приймають участь в Програмі, підсумовуються на одному обліковому записі.

Дані Ваших карток будуть автоматично додані до Вашого облікового запису після Вашої реєстрації в Програмі. До одного Облікового запису може бути додано не більше 5 карток.

Переглянути карти, прив’язані до Вашого облікового запису, можна, увійшовши до Вашого облікового запису, в Особистому профілі в розділі Мої банківські картки.

8. Термін дії моєї картки Приватбанку закінчився / її загублено / вкрадено, і я отримав нову карту від банку. Як я дізнаюся, що бонуси нараховуються на мою нову карту?

Дані Ваших карток будуть автоматично додані до Вашого облікового запису після Вашої реєстрації в Програмі.

Переглянути карти, прив’язані до Вашого облікового запису, можна, увійшовши до Вашого облікового запису, в Особистому профілі в розділі Мої банківські картки.

9. Чи можу я змінити свій профіль і особисті дані?

Так, Ви можете оновити свій профіль і особисті дані, увійшовши до свого облікового запису на https://visa.pb.ua/ .

Після входу в систему Ви зможете управляти інформацією свого профілю, налаштуваннями і контактними даними. Доступною для редагування є інформація щодо Вашої електронної адреси, міста, статі, мови для комунікацій. Учасникам рекомендується регулярно оновлювати інформацію в своєму профілі, щоб отримувати більше переваг від величезного розмаїття винагород.

Продукти платіжних карт Приватбанку

  1. Які види платіжних карт доступні в Приватбанку?

Приватбанк пропонує різні продукти платіжних карт для задоволення потреб наших клієнтів. Для отримання додаткової інформації телефонуйте +380739000002, +380989000002, +380509000002.

  1. Як дізнатися більш детально щодо отримання карти Приватбанку?

Зателефонуйте за номерами +380739000002, +380989000002, +380509000002, відвідайте сайт https://privatbank.ua/ або відвідайте будь-яке відділення Банку для отримання більш детальної інформації.

  1. Де я можу знайти додаткову інформацію щодо переваг, комісій та витрат за картками Приватбанку?

Зателефонуйте за номерами +380739000002, +380989000002, +380509000002, відвідайте сайт https://privatbank.ua/ або відвідайте будь-яке з відділень Банку для отримання більш докладної інформації.

  1. До кого мені звернутися, якщо у мене виникне питання щодо моєї діючої карти Приватбанку?

Будь ласка, зателефонуйте в центр обслуговування клієнтів за телефоном +380739000002, +380989000002, +380509000002.

Сертифікати

  1. До якої дати мені потрібно використати сертифікат?

Сертифікат повинен бути використаний до закінчення терміну, зазначеного в Вашому сертифікаті.

  1. Чи потрібно пред'являти сертифікат в магазині для оплати?

Так, Вам потрібно пред'являти сертифікат в магазині для оплати товару.

  1. Чи можу я оплатити сертифікатом товар, що продається зі знижкою?

Остаточні правила використання сертифіката регулюються партнерською мережею.

  1. Чи можу я обміняти сертифікат на гроші?

Ні. Сертифікат не підлягає обміну та поверненню.

Інші питання

1. Що робити, якщо на мій Email не прийшов лист від Програми після перевірки та підтвердження профілю?

Перевірте папку "СПАМ". Якщо в ній немає листа, поверніться на сайт Програми, де у Вас також є можливість підтвердити свою адресу електронної пошти через свій обліковий запис і параметри перевірки електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в розділі Керування моїм обліковим записом, п.5).

2. Що робити, якщо Ви не можете зайти в особистий кабінет на сайті Програми?

Переконайтеся, що всі цифри номеру фінансового номеру телефону введені правильно. Якщо це не допомагає, зателефонуйте в центр обслуговування клієнтів за телефонами +380739000002, +380989000002, +380509000002.

3. Що робити, якщо в профілі помилково вказано неправильні дані?

Для зміни даних Вашого профілю Вам необхідно зайти в особистий кабінет на сайті Програми. В розділі «Мій профіль» - ввести оновлені дані у відповідні поля і натиснути кнопку «Зберегти».

4. Чи можу я передати свій подарунковий сертифікат членам своєї сім'ї або друзям?

Ви можете передати Ваш подарунковий сертифікат будь-кому, але пам'ятайте, що сертифікатом можна скористатися лише один раз.

5. У мене немає доступу до сайту. Чи можу я обміняти бонуси на сертифікат по телефону?

Обміняти бонуси на сертифікат Ви можете виключно на сайті Програми. Менеджери нашої служби підтримки не мають доступу до здійснення будь-яких дій у Вашому особистому кабінеті.